Loading...

Akibat Hanyut Dengan CINTA NAFSU Minah Motor, Seorang Suami Telah Bertindak…Kesian Isteri & Anak!!!

| September 10, 2017 | 0 Comments

Akibat Hanyut Dengan CINTA NAFSU Minah Motor, Seorang Suami Telah Bertindak…Kesian Isteri & Anak!!! | Siakapkell – Seorang suami telah menjadi hanyut & lagho apabila telah jatuh cinta dengan seorang gadis muda Minah Motor bernama “Nabila”. Macam-macam alasan diberikan semata-mata utk bersama “Nabila & akhirnya Isteri & anak telah di abaikan begitu sahaja. KEJAM !!!

DULU DAH PERNAH KANTOI
Assalamualaikum min.. ALLAH sebaknya aku hr ni min.aku pnah citer pasal kawan aku kantoi ngn bini dia.aku ingatkn kwn aku btol2 nk brubah min lpas aku pukul die mse die curang ari tu. Rupanya die ngn Nurul nabila Minah moto tu bhubung lg min. Kwn aku dh ceraikn bini dia min😭kwn aku ckp dia dh bosan ngn bini dia yg xde masa depan sbab xkeje. Dulu bini dia keje tp bhenti sbab lahirkn ank die. Aku blh tahu die cerai masa aku g rumah dia pg td sbab nk hulur lauk ngn kuih yg mak aku suruh hantar. Mak aku stiap ari jumaat memang slalu masak2 n bg kat org. Masa aku nk anta mkanan tu aku bg salam xde yg jawab.. Jiran sbelah rumah die kluar tnya cr tuan rumah ke. Jiran cakap tuan rumah tu dh bercerai.. Rumah dieorg sekarang laki die je yg duduk. Bini die kwn aku dh anta blk kg..

DAYUSNYA SEORANG LELAKI BERNAMA SUAMI
Dayusnya kau wahai lelaki menganiaya seorg wanita yg bergelar isteri 😞kwn.. Kau dengarlah nasihat aku.kau xkn bhagia dengan perempuan yg kau kejar2 tu.kau hanyut dlm nafsu syaitan.kasihanilah anak dan isteri kau yg hidup susah n senang dgn kau slama ni. Pd nabila tlg berubah. Kau dh runtuh kan rumahtangga mereka..xterdetik dlm hati kau walau sebesar zarah kesian pd kaum kau sendiri.kau xpikir ker hidup isteri n anak dia selama ni sengsara sbab kehadiran kau..aku yakin dlm hati isteri dia akn ada perasaan bnci n dendam.dengan isteri dia pn kwn aku blh tingallkn sbab perempuan lain xmustahil bila dgn kau nt pn dia akn buat bnda sama.kau tu budak lg.

ISTERI SEORANG YANG BAIK & MASIH JAGA AIB SUAMI
UNTUK KAWAN BAIK AKU SENDIRI aku doakan kau berubah n sedar diri.isteri kau dh cukup baik xde crita ape2 buruk kau dekat mak aku bila mak aku tnya pasal kau.. Tp kau yg buta mata buta hati…kalau kau dh xperlukan isteri kau aku akn ambil insan yg kau dh buang n jdkn surirumah hidup aku.. Walaupn aku bujang aku terima.. Sbab mak aku cakap ex isteri kau baik.maaf bro bkn aku tikam belakang. Aku nk jaga dia sebagaimana aku jaga mak aku selama aku hidup.. Maaf bro.. Kau bkn lagi kwn baik aku.. Assalamualaikum .

Loading...

SUMBER: KRT

Loading...

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , ,

Category: Kisah Dunia

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *