Ibu Muda Upload VIDEO Anak Bermain Dengan Alat Bantuan S3KS. Dikecam Netizen Kerana Anak Itu.. !!!

| July 16, 2017 | 0 Comments

Ibu Muda Upload VIDEO Anak Bermain Dengan Alat Bantuan S3KS. Dikecam Netizen Kerana Anak Itu.. !!!| Sepotong video memaparkan aksi seorang kanak-kanak lelaki sedang bermain-main dengan alat bantuan seks iaitu dildo di atas katil tular di laman sosial sejak semalam. Menerusi video yang telah dimuat naik di laman sosial Instagram @thenewbikingregetan, kanak-kanak itu sedang leka bermain dengan alatan seks itu termasuk menghisapnya.

Gambar Bulatan Sekadar Hiasan: Google Images

Video itu dipercayai dirakamkan sendiri oleh ibunya dan lebih menyedihkan perakam hanya ketawa dan membiarkan sahaja kanak-kanak itu bereksplorasi. Asalnya video itu dikemas kini di laman instagram seorang wanita yang menggunakan nama @coco3mf (Lina Hutabarat). Bagaimanapun, akaun itu disetkan dalam mood private.

VIDEO KANAK@ BERMAIN ALATAN S3KS

Dedek Mainan ROBOT TERONG UNGU 😂 . Buat para orangtua dirumah, tolong berhati2 dalam mengunggah Video ataupun Photo anak! Apalagi jika mengunggah video anak dengan “UNSUR SENGAJA” dan disebar di akun sosial media. . Netizen sudah semakin cerdas, dan sanksi sosial untuk orangtua seperti @coco3mf yang mengunggah Video anaknya yg sedang menghisap “Dildo” (alat bantu pemuas nafsu) seharusnya menjadi pelajaran untuk ibu tersebut. (Pikir dengan akal sehat, jika sang Ibu tidak mengaku bahwa dirinya merekam dan mengupload VIDEO anaknya, lalu siapa?). Positive saja 👉 Mungkin saja TUYUL yang lagi pegang handphone lalu beli kuota internet untuk sosmed an 😬 . Karena kita tahu, sesuatu yang diunggah dalam jejaring sosial sejatinya bisa membawa dampak yg besar dalam kehidupan sang anak kedepannya. . Sekali lagi mohon berhati2 dalam sharing kegiatan2 anak 🙏 Jangan sampai karena kesalahan orangtua… Anak yang jadi KORBAN! . Klik Link di Bio untuk lebih info lebih jelas ✌️ . Cc : @erisriswandi84

A post shared by thenewbikingregetan (@thenewbikingregetan) on

“Mohon berhati-hati dalam memuat naik kegiatan anak-anak, jangan sampai kerana kesalahan orang tua anak-anak yang menjadi korban,” nasihat pengendali akaun sosial @thenewbikingregetan. Sejak dimuat naik, video itu telah ditonton lebih 115,000 kali dan mendapat komen lebih 915 pengunjung. Rata-rata netizen meluahkan rasa kesal dengan sikap acuh tak acuh keluarga yang sanggup menyebarkan video terbabit.

Teks oleh: Amri Hassan
Sumber: IG @thenewbikingregetan

Sumber Artikel: Gempak.Com

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , ,

Category: Kisah Dunia

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *